Žádosti a stížnosti
Vyřizování stížností
Postup při vyřizování stížnosti vychází ze správního řádu (zákon č. 500/2004 Sb. v platném znění). Stížnost lze podat řediteli školy nebo jeho zástupcům v každý pracovní den v době od 7.00 do 14.30 hodin. Registrace osobně podaných stížností se provádí v kanceláři sekretariátu školy. Stížnost lze podat rovněž poštou.
Vyřizování žádostí o poskytování informací
Postup při vyřizování žádosti o poskytování informací vychází ze zákona č. 106/1999 Sb v platném znění. Žádost o poskytnutí informace se podává ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím telekomunikačního zařízení. Žádost je podána dnem, kdy ji obdržela škola. Z podání musí být zřejmé, komu je určeno a kdo jej činí. Škola posoudí obsah žádosti a v případě, že je žádost nesrozumitelná nebo nejasná, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil. Neučiní-li tak žadatel do 30 dnů, rozhodne o odmítnutí žádosti. V případě, že požadované informace se nevztahují k působnosti školy, je žádost odložena a tato odůvodněná skutečnost sdělena do tří dnů žadateli. Škola poskytne požadovanou informaci ve lhůtě do 15 dnů od přijetí podání nebo od upřesnění žádosti, a to písemně, nahlédnutím do spisu, včetně možnosti pořízení kopií. Lhůtu pro poskytnutí lze ze závažných důvodů prodloužit nejvýše o 10 dnů. O postupu při poskytování informace se pořídí záznam. Pokud škola žádosti z části nebo zcela nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které zašle do vlastních rukou žadatele. Výjimku tvoří případy, kdy je žádost z výše uvedených důvodů odložena.
Sazebník úhrad za poskytování informací
Veřejně přístupné informace dle zákona 106/1999 Sb. v platném znění.